Dārgais klient!

Laipni lūdzam jaunajā HALENS nodaļā! Lai gan esam nolēmuši slēgt mūsu interneta veikalu, mēs tomēr vēlamies turpināt jūs iedvesmot ar jaunākajām modes tendencēm. Tagad jūs varat atrast HALENS vietnē preces no mūsu māsaszīmola CELLBES. Lai pirktu, noklikšķiniet uz preces, un jūs nokļūsiet vietnē, kur varēsiet pabeigt pirkumu. Vienkārši!

Ar zīmolu Halens un jūsu iepriekšējiem pirkumiem saistītus jautājumus, lūdzu, skatiet sadaļā BUJ zemāk. Arī mūsu klientu apkalpošanas dienests paliek atvērts, lai atbildētu uz jūsu jautājumiem.

Ar cieņu HALENS komanda

 

BUJ

Kāpēc mēs aizveram Halens?
Iemesls saistīts ar citu valstu konkurenci un ar to, ka pāreja no pasta tirdzniecības uz e-tirdzniecību nesniedza vēlamo rezultātu. Modernizācija un dažādu zīmolu piesaiste nav devusi vēlamo efektu, tāpēc vadība ir pieņēmusi lēmumu 2017. gadā atteikties no preču zīmes Halens.

Ja prece ir bojāta
Ja prece ir bojāta vai ar defektu, sazinies ar mums, un mēs problēmu atrisināsim.

Garantija
Tev ir visas tiesības pieteikt sūdzību 2 gadu laikā. Ja prece ir salauzta vai nedarbojas, pēc iespējas ātrāk sazinies ar klientu apkalpošanas dienestu. Ja iespējams, lūdzu, izmanto pakas veidlapas atgriešanas sadaļu.

Kā saņemt atpakaļ naudu?
Halens pārskaitīs naudu par pasūtījumu uz Tavu bankas kontu vai ar Latvijas Pasta starpniecību 14 dienu laikā no brīža, kad saņemta informācija par preces atgriešanos Halens. Maksājums ar debeta vai kredīta karti tiks atgriezts uz šo karti.

Prasības preču nosūtīšanai atpakaļ
Atpakaļ nosūtāmajai precei jābūt nelietotai, nebojātai un pilnā komplektācijā. Atdodamā prece nedrīkst būt lietota lielākā mērā nekā tas notiek parasti, kad prece pirms pirkuma veikšanas tiek apskatīta un izmēģināta mazumtirdzniecībā. Pretējā gadījumā atmaksājamā summa samazinās atbilstoši preces novalkājumam un nolietojumam.
Ja preces nav savā sākotnējā izskatā, no atmaksājamās summas var tikt atrēķināta nolietojuma vērtība. Sūtot preci atpakaļ, pasta izdevumus sedz Tu. Ja prece ir bojāta vai nepareiza, transporta izdevumus sedzam mēs. Veicot apmaiņu vai atpakaļatdošanu, pārvadājuma risku uzņemies Tu. Saglabā garantijas dokumentu/pavadzīmi un pasta izsniegto kvīti. Šie dokumenti, kā arī Tavas atpakaļatdotās pakas numurs tiek izmantoti iespējamo reklamāciju gadījumā pret pastu. Ja pasūtīji vairākas preces un atpakaļ sūti vienu vai dažas no tām, pasta izdevumi netiek atmaksāti, tā kā tie attiecas uz visu pasūtījumu.   
Patērētāja atkāpšanās tiesības
Tev ir tiesības atteikties no Līguma 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Gadījumā, ja preces nosūtītas vairākās pakās, Tev ir tiesības atteikties no Līguma 14 dienu laikā no pēdējās pakas saņemšanas brīža.
Nepieņemtās pakas
Ja Tu neizņemsi paku no pasta nodaļas norādītajā laikā, tiek uzskatīts, ka esi atteicies no Līguma.
Ar ko es varu sazināties?
Vari sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni 67652272 no pirmdienas līdz piektdienai 9-19 un sestdienās 9-16.